Attend the events

14.55-15.10 Il quadro congiunturale di riferimento in Est Europa

·   Giorgio Mauro MARRANO, CEE Economics Research UniCredit

15.10-15.20 Le opportunità per le imprese italiane in Est Europa

·  Nunzio CORAGGIO, delegato di Confindustria Est Europa per lo sviluppo delle piccole Rappresentanze Internazionali e delle Reti d’Impresa

15.20-15.40 Business cases: esperienza delle aziende italiane associate in Reti d’impresa

·   Alfio MORONE, Presidente Moto Factory Italia

·   Fausto AGOSTINI, Presidente Net Global Engineering

15.40 Q&A e conclusioni

Information and Assistance:

f.pasquarelli@confindustria.it

j.terrosu@confindustria.it

Confindustria International Meeting Platform

We manage virtual events, webinars and B2B meetings with national and international Institutions, Business Associations, Financial bodies and Businesses.

Confindustria has long been engaged in building relations with international partners, reinforcing synergies with industrial associations and international bodies for the development of joint projects and initiatives with the aim of fostering business and partnership opportunities for Italian companies of all sectors and sizes on foreign markets. Our international activity involves the development of business missions abroad, incomings of foreign business delegations, B2B meetings, seminars, workshops, country presentations. In times of changes, Confindustria has developed its International Meeting Platform to host its International activities in virtual mode. Here, you will be able to take part to our Events, Webinars and B2B Meetings.